כיצד לבנות תחום מומחיות בשוק הנדלן.

כיצד לבנות תחום מומחיות בשוק הנדלן.

נכתב על ידי Alon (10/24/05, 19:12:14)

החיים קצרים מידי בכדי להתגבר על כל החולשות שלך!  למרות זאת, רוב סוכני הנדל"ן מנסים לשרת כל עסקה שנקראת בדרכם. זה מרשם בדוק להפוך לסוכן נדל"ן עסוק מאוד אבל לא פרודוקטיבי. כאשר אתה מגביל את עסקיך למה שאתה אוהב לעשות, מה שאתה עושה או שאתה יודע הכי טוב, תהנה יותר מעסקיך. יהיה לך יותר זמן ותמשוך יותר עסקים בפחות מאמץ.


הינה מספר שאלות ודוגמאות שיעזרו לך להתמקד בהזדמנויות משלך.


איזה  פלח מהשוק שלך אתה מכיר טוב? לינדה אן מרימקס בארקנסו , גרה על גדות נהר ובעלת מומחיות במכירת בתים על גדות הנהר, היא עושה שימוש בסירה שלה להראות ללקוחותיה את הבתים מהזווית היפה ביותר.


מה המיומנויות, עוצמה או ניסיון מהעבר אשר יכול לאפשר לך להיות מומחה? ברברה ספרן מרימקס בעיר בקליפורניה, מתמחה בקונים ומוכרים בפעם הראשונה, ואומרת שהתואר שלה בעבודה סוציאלית  עוזרת לה להבין אנשים ומצבים.


איזה פלח של השוק מכיר אותך הכי טוב? מנדי סגלר מג'ורג'יה מכרה יותר מ-20 בתים בבנייני דירות בשנתיים האחרונות כולם, בבניין אחד בלבד. היא החדירה את שמה למודעות הקונים והמוכרים דרך קמפיין גלויות רגילות ואז עשתה עבודה נהדרת עבור לקוחותיה, אשר הולידו עוד הפניות אישיות.


קימברלי וודלנד מפלורידה. פיתחה קשרים טובים עם חברות קבלניות של בנייני דירות במטרה לסייע בשיווק של החברות הללו. 80 אחוז מעסקיה באו מתחום מומחיות זה.


האם אתה מכיר סוג של בתים כמו, בתים חדשים או בתים בעלי ערך הסטורי, או דירות נופש טוב יותר מאשר אחרים? בריאן ולסלי רודה, אלן טרי, סוכני נדל"ן מדאלס טקסס, הינם בעלי מומחיות במכירת חוות והקימו אתר אינטרנט, אשר זכה בפרסים והמספק מידע שנאסף עבור לקוחותיהם המיועדים.


קארול ייטס וקריסטן סטנסרוד מ-ERA  בפלורידה בעלי מומחיות במכירת בתים מיוצרים ושולטים היטב בתוכניות המימון הדרושות.


באילו תחביבים אתה נהנה לעסוק? מה מעניין אותך? למעלה מתשעים אחוז מעסקי הנדל"ן של לינדה סוסבה, מקולורדו נעשים בקרב קהילת חובבי משחק הגולף שהיא כל כך אוהבת.


אילו הזדמנויות יבואו בעקבות מגמות בשוק הנדל"ן? דוגמה יפה לניצול מגמת הגלובליזציה היא קרלה מנטן בעלת סוכנות נדל"ן בפלורידה. הסוכנים במשרדה שולטים ביחד ב- 14 שפות  וניבים. 45% מעסקי הנדל"ן של קרלה, באים מלקוחות זרים.


מה אתה אוהב? האם אתה משחק טניס, או שאתה בשלן מעולה? תחומי העניין שלך והתחביבים שלך יכולים להביא אותך לקשר עם אנשים אחרים שירגישו נוח איתך בגלל תחומי העניין המשותפים שלכם. כיצד אתה יכול להגדיל את הזמן שאתה מבלה בתחומי העניין שלך או התחביבים שלך ובו בזמן להגדיל את החשיפה והפרסום?


כאשר אתה ניגש לתכנן את בניית תחום ההתמחות שלך. הקצה את הזמן האנרגיה והיצירתיות הדרושה לתכנן כהלכה. בחן שיתוף פעולה עם נותני שירותים אחרים שיכולים להיות אטרקטיביים לצרכנים. כך שתוכל להציע חבילה שאף אחד אחר לא יכול.


היכן אתה יכול להרחיב תחום התמחות שכבר קיים או היכן לבנות תחום התמחות חדש? לעיתים תחום ההתמחות בוחר אותך ולא אתה אותו – סוג מסוים של קונים ומוכרים ממשיכים לצוץ בסביבה הקרובה שלך. שים לב לזה. מדובר על תחום שאתה עושה טוב באופן טבעי שתוכל למנף והרחיב.


ליסה לויסון מרימקס בפלורידה התמחתה בקונים בפעם הראשונה שאחרים לא רצו להתעסק. תחום התמחות זה בחר אותה והיא עשתה למעלה מ 100,000$ בשנה שעברה. ההכרות שלה עם תוכניות רכישה מיוחדות והסבלנות שלה ללמד את הצעירים שרוכשים בית בפעם הראשונה, הם היתרונות המיוחדים שלה.


גם אתה מיוחד. לאף אחד אין את אותם תחומי עניין, רקע וכישורים שיש לך. אנשים אוהבים לעשות עסקים עם אנשים שמחים ומקוריים.


הפוך למומחה בזמן שאתה ממשיך ליהנות ממה שאתה אוהב לעשות. קח את הטוב שבשני העולמות.


by Joeann Fossland


Joeann Fossland


מתורגם על ידי: אלון רחמים - נדלנים.נט